محاسن استفاده از ظروف مسی

نانو مس و محاسن استفاده از ظروف مسی و نانو کردن ظروف مسی

نانو مس | چند سالی است که ظروف مسی دوباره از کمد ها و کابینت ها بیرون آمده‌اند تا جای تفلون و استیل و چدن را بگیرند. طعم خوب غذا در ظروف مسی و خواصی که حین پخت به غذا منتقل می‌شود از حداقل مزایای این ظروف می باشد.  با استفاده از ظروف مسی نانو شده با تکنولوژی نانو مس و نانو کردن ظروف مسی خود، دیگر نگران سیاه و اکسید شدن ظروف مسی خود نباشید و براقیت و زیبایی آن لذت ببرید

نگهداری حرارت در ظروف مسی به مراتب بیش از سایر ظروف فلزی است و دلیل خوشمزه شدن و خوب جا افتادن غذا در این ظروف هم این است که حرارت در مس به طور یکنواخت توزیع می‌شود. از طرف دیگر، مس از عناصر لازم برای فرآیند خون سازی و رفع کم خونی است به همین دلیل پخت غذا در این ظروف می‌تواند کم خونی را کم کند.

یک مزیت دیگر مس نسبت به ظروف رایج دیگر آن است که غذا در ظرف مسی خیلی سریعتر می‌پزد. حتما تا به حال شنیده‌اید که سرخ کردن غذاها در ظرف مسی باعث تردتر شدن آن‌ها می‌شود و خورش‌های ایرانی مثل قرمه سبزی هم در این ظروف بهتر جا می‌افتند. راز همه این خوشمزگی‌ها در ویژگی‌های فلز مس و رسانایی بسیار زیاد آن است.

ظروف مسی نانو شده | نانو مس
ظروف مسی نانو شده با نانو مس

نانو مس چیست ؟

نانو مس یک فناوری جدید با استفاده از تکنولوژی نانو می باشد که ضمن جلوگیری از اکسید و سیاه شدن ظروف مسی براقیت آن را ماندگار می نماید. مقاومت به حرارت مستقیم و ضد خش بودن از خواص منحصر به فرد این محصول می باشد

 

ظروف مسی نانو شده با استفاده از فناوری نانو مس ضمن سیاه و اکسید نشدن هنگام استفاده به خاطر وجود یون مس در نانو مس خاصیت انتقال یون مس را نیز دارا می باشند.

گروه نانو مس با استفاده از فناوری نانو تحول بزرگی را در صنعت مس رقم زده است. این مجموعه پس از تحقیقات میدانی از تولید کنندگان و فعلان این صنعت و مشکلات مختلف انها اقدام به تشکیل واحد R & D و استخدام مهندسین جوان در رشته های مختلف قریب به ۵ سال فعالیت تخصصی در صنعت تولید ظروف و لوازم مسی و برنجی نموده است.

مطالب مفید

راه اندازی کارکاه تولید ظروف مسی

با استقبال فراوانی که در حال حاضر از ظروف مسی میشود روز به روز به میزان فروش این ظروف افزوده…

خواص ده گانه نانو مس

نانو مس ، بهترین انتخاب برای جلوگیری از اکسید و سیاه شدن ظروف مسی با حفظ خواص مفید مس (…

انواع روش های تولید ظروف مسی

نانو مس | گرده یا ورق مسی مورد استفاده در تولید انواع ظروف مسی نانو شده مانند قابلمه مسی نانو…

نانو مس

زیبایی و براقیت ظروف مسی نانو شده با استفاده از فناوری های نوین ماندگار شده و اکسید و سیاه نمی…