ظروف نانو مس- یک دکوراسیون خاص و شیک برای منزل

با ظروف نانو مس یک دکوراسیون خاص و شیک در منزل داشته باشید. هیچ کس نمی‌تواند منکر جذابیت منحصر به فرد ترکیب شیشه و مس شود.

می‌توانید این ترکیب بی نظیر را برای فنجان‌های خود در نظر بگیرید و آن را در کنار سرویس پا سماوری مسی خود قرار دهید و دکوراسیون منحصر به فردی خلق کنید.

کمتر کسی است که تجربه‌ی استفاده از ظروف مسی را به یاد نیاورد. ظروف مسی از جمله ظروف پر کاربرد و پر طرفدار تا دهه‌های گذشته محسوب می‌شد و گذشتگان ما بر این باور بودن که پخت غذا در ظروف مسی خوش طعم‌تر خواهد شد و ارزش غذایی آن بالاتر می‌رود. در باب فواید و مضرات ظروف مسی نقل‌های بسیاری است.

اما در این مطلب می‌خواهیم از زیبایی ظروف مسی که با نانو پوشش داده شده است در دکوراسیون منزل با شما صحبت کنیم.

شما می‌توانید به سادگی ظروف آشپزخانه مسی را با تم‌هایی از چوب و یا حصیر تلفیق کنید و ظاهر منحصر به فردی به دکوراسیون فضای آشپزخانه خود ببخشید.

نانو مس چیست ؟
نانو مس یک فناوری جدید با استفاده از تکنولوژی نانو می باشد که ضمن جلوگیری از اکسید و سیاه شدن ظروف مسی براقیت آن را ماندگار می نماید. مقاومت به حرارت مستقیم و ضد خش بودن از خواص منحصر به فرد این محصول می باشد

ظروف مسی نانو شده با استفاده از فناوری نانو مس ضمن سیاه و اکسید نشدن هنگام استفاده به خاطر وجود یون مس در نانو مس خاصیت انتقال یون مس را نیز دارا می باشند.
گروه نانو مس با استفاده از فناوری نانو تحول بزرگی را در صنعت مس رقم زده است. این مجموعه پس از تحقیقات میدانی از تولید کنندگان و فعلان این صنعت و مشکلات مختلف انها اقدام به تشکیل واحد R & D و استخدام مهندسین جوان در رشته های مختلف قریب به ۵ سال فعالیت تخصصی در صنعت تولید ظروف و لوازم مسی و برنجی نموده است.

مطالب مفید

راه اندازی کارکاه تولید ظروف مسی

با استقبال فراوانی که در حال حاضر از ظروف مسی میشود روز به روز به میزان فروش این ظروف افزوده…

خواص ده گانه نانو مس

نانو مس ، بهترین انتخاب برای جلوگیری از اکسید و سیاه شدن ظروف مسی با حفظ خواص مفید مس (…

چرا ظروف مسی اکسید و سیاه می شوند؟

ظروف مسی با توجه با تاثیر مبتی که بر سلامتی بدن دارند از روزگاران قدیم مورد استفاده بسیاری داشته اند. …

ظروف نانو مس- یک دکوراسیون خاص و شیک برای منزل

با ظروف نانو مس یک دکوراسیون خاص و شیک در منزل داشته باشید. هیچ کس نمی‌تواند منکر جذابیت منحصر به…